2012. szeptember 12., szerda

Megint bevásároltam :)


Cím: Úticélja ismeretlen
Szerző: Agatha Christie;
Fordította: Domina Márta
Kiadás: Bp. : Hunga-Print, 1989
ISBN: 9789630267411

Sok könyvet olvastam Agatha Christie-től, de erről nem hallottam még. 


Guy De Maupassant - Gyöngy kisasszony
Kriterion Kiadó, 1973
573 oldal
Mindig szerettem Maupassant-t, olvastam is tőle pár könyvet, de ez nincs meg. Nem a legjobb állapotú példánnyal tértem haza de, ha a polcra teszem, azt hiszem kimegy a "hullám" a lapokból.


John Dos Passos - Manhattani Kalauz 
Európa Könyvkiadó, 1973
433 oldal
Kötés: kemény kötés


Lion Feuchtwanger - Száműzetés
Európa Könyvkiadó, 1973
997 oldal
Kötés: vászon


Somerset Maugham - Az ördög sarkantyúja
Kiadó: Forum Könyvkiadó
Kategória: Szépirodalom
Típus: Regény, novella, elbeszélés
Oldalszám: 194 oldal
Formátum: Félvászon

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...