2012. szeptember 13., csütörtök

Vándorkönyv!

Szeretném ismét felhívni a figyelmeteket a Vándorkönyv ajándékláncra. Részletek ITT



Szeptember végéig lehet jelentkezni.

Sokat gondolkoztam azon, hogy hogyan is legyen a postaköltség miatt, de egyre inkább arra a következtetésre jutok, hogy jobb az országos elosztás. A könyvnek súlya van és bizony a postaköltség sokszor több mint a könyv értéke. 

Ezért megkérek szépen mindenkit, aki részt szeretne venni, hogy ide írja be szándékát és ezt is, hogy melyik országból van.

Szeretettel várok mindenkit!

Románia: Kati, Martinelli, Sedith
Magyarország: tipikos, Latinka, norono (aki a másik bejegyzéshez jelentkezett be), SummyDoobyDoo

8 megjegyzés:

  1. Én jövök most is, tehát Kati, Románia.

    VálaszTörlés
  2. Én sem visszakozom! Naná, hogy nem!:) Kár, hogy eddig ilyen kevesen jelentkeztek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Edith, örülök. Én is sajnálom, hogy ilyen kevesen vannak demég nem ismerik a blogomat, tolakodni meg nem akarok. Remélem majd később lesznek többen is.

      Törlés
  3. Én már tudom, hogy mit küldök. Majd kiderül, hoyg neked, vagy Katinak. Illetve, ha esetleg még csatlakozik valaki más is Erdélyből, akkor annak.:) Ha kettőtök közül lenne valaki, olyan jó lenne személyesen is találkozni, és úgy adni át az ajándékot!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Edith! Én is tudom már mit küldök és részemről nincs akadálya a személyes átadásnak, átvételnek, ha össze tudjuk egyeztetni.

      Törlés
  4. Martinelli, Edit, én is szívesen csatlakoznék a találkozóhoz:)

    VálaszTörlés
  5. Hát akkor csapjunk hármas minitalálkozót!:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...