2012. október 25., csütörtök

Októberi vásárlásom :)

Igencsak bőségesre sikerült az e havi vásárlásom, ami a könyveket illeti. Szerencsém  is volt, nem tagadom és a könyvet akkor kell megvenni, amikor előtted van jó áron. Talán másképp nem is vásároltam volna ennyi könyvet.

A következő (antikvár) példányokat sikerült beszereznem:
  1. Fekete István – Ballagó idő
  2. Fekete István –  Tíz szál gyertya
  3. Passuth László – A lombard kastély
  4. Passuth László – Emlék és folytatás
  5. Passuth László – Édenkert az óceánban – Megszólal a sírvilág
  6. Passuth László – Aranyködben fáznak az istenek
  7. Passuth László – A harmadik udvarmester
  8. Passuth László – A mantuai herceg muzsikusa
  9. Passuth László – Lagunák
  10. Passuth László – Madrigál
  11. W. Somerset Maugham - Az oroszlánbőr
  12. Wass Albert – Rézkígyó – Te és a világ
És még a 11 példány Szilvási könyv, így összesen 23 könyv. 
Még nagyon szeretném megszerezni a kb. 11 hiányzó Szilvási kötetet. Nem tudom hogyan, de valahogy beszerzem.

Megrendeltem Weiss David - Meztelenül jöttem című művét, ami Rodin életrajza és visszaírták, hogy elfogyott. Eléggé fájt, de túléltem :) Megpróbálom beszerezni ezt is.

8 megjegyzés:

  1. Ez igen:) Passuth Lászlótól egy könyvet olvastam , az Esőisten síratja Mexikót címűt, de nagyon tetszett:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Passuthtól még egy könyvet sem olvastam, de nagyon sok jót olvastam róla és ígéretesnek néz ki. :)

      Törlés
  2. Wasas Albert nagy kedvencem. Passuth sajnos kimaradt nem ismerem az írásait.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wass Alberttől csak a Funtinelli boszorkányokat olvastam, de az nagyon tetszett. Van 16 könyvem tőle, épp ideje elkezdeni olvasni :)

      Törlés
  3. Megszólal a sírvilág!! Ajaj az egyik kedvenc könyvem. :-)

    VálaszTörlés
  4. Melyik Szilvási hiányzik még?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony van még 11 példány, amit be kell szereznem:
      Középiskolások
      Riadó a tárnák felett
      Fény a hegyek között
      Csillaghullás
      Nem azért született
      Kinek a sorsa
      Fekete ablakok
      Ott fenn a hegyen
      Kamaszok
      Jegenyék - A kísértet
      Jegenyék - A vincellér

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...