2012. november 17., szombat

Egy másik nagyon szép ajándék

@lena91 minimoly ajándék játékot hirdetett és  kedves volt, engem is meghívott. Mindenki választott magának egy személyt, akinek aztán a kívánságlistájáról választott ajándékkönyvet küldött.

Engem @narayan választott ki és egy csodálatos könyvvel lepett meg ami tiszta új és 669 oldal: Passuth László - Esőisten siratja Mexikót. Kaptam mellé egy nagyon szép üdvözlőlapit is. Nagyon örülök neki, mert ez épp nem volt meg nekem és szerettem volna. 

Itt is nagyon szépen köszönöm @narayannak.

2 megjegyzés:

  1. Ez az a könyv amiről írtam neked a múltkor:) Nekem nagyon tetszett:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezért is örülök annyira neki, mert Te is és még sokan dicsérték :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...