2012. október 2., kedd

Vándorkönyv - A játék véget ért

Kedves olvasók és résztvevők! Véget ért a Vándorkönyv játék. Bevallom kissé csalódott vagyok a csökkent létszámú részvétel miatt, kicsit többre számítottam, ugyanis ezeken a láncjátékokon általában sokan vannak, de ezek szerint a könyv nem vonz mindenkit. Én mégis betudom annak, hogy nem reklámoztam a játékot.
Tehát lássuk a benevezőket:
Románia: Kati, Martinelli, Sedith
Magyarország: tipikos, Latinka, norono (aki a másik bejegyzéshez jelentkezett be), SummyDoobyDoo

A feltételek között szerepelt, hogy bejegyzést kell írni a versenyről és kitenni a logót. Sajnos  SummyDoobyDoo se bejegyzést nem írt, se a logót nem tette ki, így nem vehet részt a játékban, nem lenne fair a többiekkel szemben. Norono bejegyzést nem írt, de kitette a logót, így most az egyszer kivételt teszek és engedélyezem a részvételét. 

A sorshúzás alapján a lánc így néz ki: 

Románia: Kati, Sedith, Martinelli

Magyarország: Latinka, tipikos, norono

Mindenki az előtte levőtől kap és az utána következőnek küld. Arra kérnék mindenkit, hogy ajánlott küldeményként adja fel a könyvet, és addig ne küldje, amíg nem jelentkezett a társa. Azt is kérném, hogy mindenki jelezze, hogy megérkezett a könyve.

A játék indításakor azt mondtam, hogy minden hónapban indul a játék, de erről le kell tennem. Ilyen érdeklődés mellett sajnos nincs értelme. Sedith, sajnos a történelem ismétlődik, igazad volt.

Köszönöm a játékot és remélem mindenki érdekes ajándékot kap majd.

9 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy ilyen kevesen jelentkeztek, én szívesen folytattam volna. Akkor felveszem sedithel a kapcsolatot.

    VálaszTörlés
  2. Itt vagyok, tudomásul vettem!:) A többit megírtam emailben!:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönet a szervezésért:)
    Ne nagyon szomorkodj,most sajnos ilyen széria van,sehol nincs tolongás.

    VálaszTörlés
  4. Köszi a szervezést, keressem norono-t! Ha olvasná a bejegyzést: kérlek írd meg az elérhetőségedet a tipikos72@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Elnézésedet kérem, hogy elfelejtettem bejegyzést írni és igazán sajnálom, hogy csak ennyien jelentkeztek!
    Lenne egy bugyuta kérdésem, akkor én most kinek is küldök könyvet?

    VálaszTörlés
  6. Mindenki az előtte levőtől kap és az utána következőnek küld. Tehát te Latinkának kell könyvet küldj.

    VálaszTörlés
  7. Köszi a játékot és a könyvet mégegszer:)
    És azért is, mert a játékod kapcsán végre megismerkedhettem Edithtel, és képzeld én tőle is kaptam könyvet:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki Kati, legalább te jól jártál.

      Törlés
  8. Én csak most olvastam a játékról.
    Nagyon jó kezdeményezés!!! :)))
    A mi családunkban a a könyv érték. Szülinap, névnap, karácsony, húsvét ..., a játékok mellett biztosan van legalább 1 könyv.
    :)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...